Tag Archives: 500 Words or Less

I’ve Got An Issue #28: Valentine’S Day.


Welcome to I’ve Got An Issue…

I’m gonna keep this one short. 500 words or less because who needs to be a crabby old young person complaining about being single for another year. Hooray for me yeah? I don’t see the point of doing that to yall because it would annoy me. I almost wrote an article like that today.

ANYWAYS!

I hope that you all had a wonderful Valentine’s day with your sweetie or someone you love or family or yourself! DO I really mean that? Yeah I really do. I’m very glad that Valentine’s day is over.The only great thing that came out of Valentine’s day weekend was Deadpool! GO SEE IT! We are in the final hour of Valentine’s day! Now, we can go back to being our true selves for the rest of the year!!!

Now I hope you weren’t a bitter, self centered, lonely, sack of sadness like me this year because you don’t have a special somebody in mind plus you feel like you don’t have anything to offer to anyone when it comes to love. Please don’t be me. You deserve love. I do too. Depression catches me sometimes you know? Thankfully, I wasn’t completely emotional this Valentine’s day. Most of the time I get extremely depressed and just sulk. This time around I wasn’t really sad this year, it just was another day. I spent that day watching One Punch Man! The review is coming very soon by the way. Besides that my day was just meh.

I know this has been said at least once, but why do we treat Valentine’s day as the only day of the year we go all out or treat our significant other like they are the greatest thing that has ever happen to us? Don’t yall think that is a little silly to buy a ton of stuff for bae one day out of the year?┬áSERIOUSLY, why do yall put all this pressure on yourselves for this day? WHY SET THE BAR SO HIGH OF HOW YOUR SIGNIFICANT OTHER OUGHT TO BE TREATED FOR JUST ONE DAY? Why do we do that? Is it easy to just have one day of expected gifts instead of being a bit spontaneous in the relationship? I guess so because some people make Valentine’s day seem like it is a life or death situation.

I don’t know about you, but if I was in a relationship, gifts could come at any moment when we are together. I feel if we are together and you are an awesome person AND you make me extremely happy in the process, I’m gonna spoil you with a gift or two.Who am I kidding? I’m going to spoil the crap out of you. 100 percent from me if you give me the same. *Sigh* Love is gonna ruin me I bet hehe.

In closing, I think Valentine’s day is absolutely stupid and the history behind it is disturbing. Go google that!

Till next Issue.

-MCZX

Advertisements